Jäsenasiat

JÄSENASIAINHOITAJA

Kirsi Rastas on tavoitettavissa:

Maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 9 - 16.30

Parhaiten tavattavissa tiistaisin ja torstaisin

klo 9.00-17.00

Perjantaisin klo 9-14.15

Valtakatu 44, 4 krs. Puh. 045-3149226

kirsi.rastas@jhl026.fi

ILMOITTELE AINA

Jäsenasiainhoitajalle, kun jäsenasioissasi tapahtuu muutoksia, kuten työttömyys ja putoaminen KELAN työmarkkinatuelle/sairaspäivärahalle, eläkeasiat, opiskelu, raskausvapaa, hoitovapaa, kuntoutustuki/raha ja varusmiespalvelu.

YHDISTYS KORVAA JÄSENILLEEN 2024

Kyseessä olevan vuoden Uimahalli – ja kuntosalisarjalipusta 5 euroa ja Lappeenrannassa tapahtuvista konsertti – ja teatteriesityksistä 5 euroa, Myllymäen laskettelukeskuksen hissilipusta 5 euroa, sekä elokuvalipuista 5 euroa. Yhteensä viidestä (5) lipusta vuodessa.

Kärkikunnissa (Imatra, Ruokolahti, Parikkala, Simpele) asuvilla ja työskentelevillä yhdistyksen jäsenillä on oikeus saada korvausta Imatran teatterinlippuista. Sekä Imatralla tapahtuvista konserteista, kuin myös uimahalli/kuntosalisarjalipuista. Sekä mahdollisesti paikallisista teatteri lipuista. Luumäellä (Luumäki-Taavetti)asuvilla on oikeus tuoda paikallisten uimahallien, sekä teattereiden lippuja.

ALLE 10 EURON LIPUISTA EI TULE KORVAUSTA, EIKÄ SPORTTIPASSILLA MEKSETUISTA LIPUISTA.

LIPPUJEN MUKANA ON TULTAVA MYÖS OSTOKUITTI.

Korvaukset maksetaan tilille, joten laita lippuun nimesi ja pankkiyhteystiedot IBAN muodossa ja toimita lippu (liput) toimistolle Valtakatu 44, 4 krs.

JÄSENIENMUISTAMINEN

Syntymäpäivä tilaisuuksissa käydään pyydettäessä, muussa tapauksessa vuoden 2024 aikana 50 ja 60 vuotta täyttävät voivat noutaa yhdistyksen lahjan toimistolta Valtakatu 44, 4 krs. (lahja on noudettava sen vuoden aikana jona on syntymäpäivät)

JÄSENELLÄ VASTUU JÄSENYYTENSÄ HOITAMISESTA

Jäsen on aina vastuullinen huolehtimaan, että hänen jäsenyytensä on kunnossa. Silloinkin, kun työnantaja perii jäsenmaksun.

Maksaessasi itse jäsenmaksusi ota yhteys JHL -yhdistyksesi jäsenasiainhoitajaan viitteellisten tilisiirtojen saamiseksi. Mikäli sinulla on suorittamattomia jäsenmaksuja puolelta vuodelta ota kiireesti yhteyttä yhdistyksesi jäsenasiainhoitajaan. Laiminlyönti johtaa jäsenyyden menettämiseen.

Mahdollisuus välttyä turhilta hankaluuksilta tai viiveiltä esim. työttömyyspäivärahan saamisessa on silloin, kun jäsen ajoissa maksaa jäsenmaksunsa tai ajoissa hakee maksuvapautta.

Jäsenen tulee jäsenasioissa asioida omaan JHL –yhdistykseensä

Jäsenen tulee jäsenasioissa ottaa yhteys yhdistyksensä jäsenasiainhoitajaan. Maksuvapaudet tulee hoitaa yhdistyksen kautta; liittymiseen ja eroamiseen liittyvät asiat tulee välittää oman JHL yhdistykseen.

Toissijaisena vaihtoehtona on JHL:n jäsenyksikkö josta mm. voi tiedustella tietoja yhdistyksen toimihenkilöistä.

TYÖTTÖMYYSKASSAN YHTEYSTIEDOT

Postiosoite
Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassa

Puhelinpalvelu

ma-pe klo 9–14.

Faksi 010 770 3235

Sähköposti tkassa@jhl.fi

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.