Jäsenedut

Yhdistys on lunastanut Retkeilykekeskus Konttaisen osakkeen.

Yhdistyksen jäsenille majoituksesta alennusta 20-30 %.

Konttainen sijaitsee Kuusamossa, noin 10 kilometrin päässä Rukan laskettelukeskuksesta.  Alueella on seitsemän mökkiä, joissa on vuodepaikat yhteensä 26 hengelle. Mökkien varustukseen kuuluu sähkövalo ja –lämmitys, jääkaappi, sähköhella, kahvinkeitin, keittiö- ja ruokailuvälineet sekä vuodevaatteet (ei liinavaatteita). Kaikissa ylämajoissa on myös suihkut ja wc. Lisä tietoja ja varaukset  http://www.rukakonttainen.fi/majoitusvaraus/

Suomen ATK-Maahantuonti Oy Lavolankatu 10 53600 LAPPEENRANTA Avoinna klo 8.00-16.00 Puhelin 0207 435 663 Keskus 0207 435 660

Olemme sopineet Suomen ATK-maahantuonti Oy:n kanssa jäseneduista eli saat

12 %:n Kiinteä alennus kaikista IT-huolto –ja asennustöistä.

F-Secure PSB-virusturva-ja palomuuri-palvelusta ilmainen avaus ja ensimmäiset 3 kk ilmaiseksi. kk hinta 3,7 euroa/tietokone (sis. alv 24 %)

Lisäksi erillisiä vaihtuvia kampanjatuotteita erikoishinnoiteltuna.

Valtakatu 44, 4 krs. 53100 Lappeenranta (Hierojan palvelut Lappeenrannan ydinkeskustassa elokuvateatteri Nuijamiestä vastapäätä) GSM 040-585 6269 Kotisivu www.rennoksia.com Sähköposti rennoksia@me.com

Olemme sopineet Hierontapalvelut Rennoksian kanssa, että yhdistyksen jäsenet jäsenkorttia näyttämällä, saa ensimmäisen 45 minuutin hieronnan hintaan 30 euroa (norm. 35 euroa). Soita ja kysy lisää puh: 040-585 6269! Ajan varauksen voit myös tehdä netissä osoitteessa www.rennoksia.com